meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Student '13

Kategori: Familj

Idag har Simon tagit studenten, å vad han är bra! Det var lite att stå i, men det mesta gick rätt smidigt. Det är ju så kul att ordna med fest, planera och genomföra och allt är egentligen värt att fira, stort som smått!
 
Det kom flera tack till mig efteråt för att jag hjälpt till från Simons övriga släktingar. Jag gav det dumma svaret att jag hade inget val. Men jag menar ju förstås att valet att inte hjälpa till finns inte, det är klart jag vill hjälpa till på Simons student...Familjen är ju liksom på det viset för mig... Två extra att bry sig om, ställa upp för, ta hänsyn till och faktiskt rätt ofta hålla sig lite ur vägen för ;-) 
 
/Maria, student '95
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: