meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Laddat med energi i Stockholm!

Kategori: Allmänt

Det finns de som ger och så finns de som tar energi... Denna helg har jag tillbringat i Stockholm med många härliga vänner som verkligen boostat mig med positiv energi! Allt ifrån några stulna minuters småprat mitt i natten, En kopp kaffe på nåt mysigt fik till en riktig långmiddag med trerätters...

Har ni ätit på Vapiano någon gång? Annars kan jag rekommendera det om tillfälle ges! God och prisvärd italiensk mat i mysig miljö och med ett spännande koncept. Vi var där i timmar... Förrätt, varmrätt, efterrätt och mycket småprat fyra tjejer emellan! :)


Bruscetta.


Pasta Pesto.


Tiramisu.

Sedan vidare mot Sky Bar för mer dryck och snack, innan vi drog till den lokala Olearys som avslutning. 

Idag blev det Hem å Villa Mässa och Chokladfestival i Älvsjö med pappa! Behöver jag säga mer..? :)




En signerad Leila bok ligger i tryggt förvar här brevid mig när jag nu sitter på tåget hem igen. Lite blandade känslor, men har haft en super helg och om bara ett par veckor är jag tillbaka igen för mer skoj!

Kram, Lotta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: