meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Ibland måste man unna sig...

Kategori: Hälsa

Ibland måste man unna sig saker, så jag köpte mig efter lite funderande den stegräknare som jag bloggade om tidigare. Den funkar jättebra och tack vare nya gympaskor, flera dagars shopping i Stockholm, en zumbakryssning och många saker som krävt funderingspromenader, har jag fått en riktig kickstart! 
 
Det är otroligt stor skillnad på att gå till jobbet, sitta där, kanske få skjuts hem och sitta i soffan på kvällen jämfört med att gå ned på stan ett ärende eller en omväg till jobbet! Insatsen märks direkt och jag är nöjd! Man kan inte slänga ut massa pengar på allt möjligt, men uppstår ett begär som täcker ett behov (motivation) så brukar jag ge mig råd! 
 
 
/Maria
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: