meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Gästrum

Kategori: Allmänt

 
Kära syster!
Jag inser att jag inte hinner ställa i ordning gästrummet till det söta shabby chic-inspirerade stil jag önskat innan julen. 
 
Men jag har börjat... 
 
 
Gör en första strykning, blir det jättemycket ljusare!
 
Tidigare tonårstrots i form an könsord målas över.
 
Tapeten som redan är riven i åker bort helt.
 
 
Nåja...
 
Jag får hinna det jag hinner, när du kommer ska jag ha dammat och dammsugit i alla fall!
 
/Maria 
 

Kommentarer

  • Syster Lotta säger:

    Det blir perfekt bara vi är tillsammans! :)

    2014-12-11 | 18:16:41
  • milina.blogg.se säger:

    min mamma har inrett shabby chic i hela vårt hus haha :)

    2014-12-13 | 03:16:01
    Bloggadress: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: