meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Manifestera kärlek i handling.

Kategori: Allmänt

Jag läste någonstans om att man skulle ställa sig frågan då och då; "om jag skulle VISA min kärlek för någon, vilken handling skulle jag då utföra?" Så jag tänkte tanken och kom på att jag skulle låna en vänners "hyres-relax" i hyredhuset de bor och ta med min Håkan "överrasknings-jultvagning". Mycket lyckad kväll med skrubb, fruktfat och tid för prat tillsammans. 
 
Att göra når konktet av den tanken, "hur VISAR jag min kärlek", det gör direkt skillnad, den kärleken syns, glöms inte bort, missförstås inte och tas inte för given.
 
Vad kan du göra för att visa din kärlek?
 
/Maria 

Kommentarer

  • Syster Lotta. säger:

    Ska hitta någon att skämma bort med kärlek först bara!! :)

    2014-12-11 | 18:18:39

Kommentera inlägget här: