meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Marias december 2013

Kategori: Allmänt

Året är stax till ända, nostalgitankar. Vad snabbt detta år har gått? När jag tittar på bilder är jag så förundrad, det känns som bara några veckor sedan?!
 
 
I början av december förra året var vi insnöade, nyinflyttade, hade renoveringsskitiga fönster och hjärtknipande vacker utsikt! Jag hade tagit dålig hand om mig, kroppen var sliten. Med ett jobb som går ut på att prata, tvingade min skyddsängel mig till att vara lugn genom att beröva mig rösten. Vi bråkade om pengar, vi ville ha allt, men tvingades snåla, bara köpa en snöskyffel när vi behöver en snöslunga, mata oss själva och inte fåglarna osv. Det var verkligen upp och ned då i slutet på året, men mest upp tror jag!
 
Hur var din december, Lotta?
 
/Maria 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: