meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Bra start på dagen... No more SNOOZETRÄSKET!

Kategori: Hälsa

Nya vanor skapas... Börjar 9 idag. Lucas är hos pappa. Låter jag bli att snooza mig igenom halva morgonen hinner jag lätt med ett Pilates pass på morgonen. Så underbart avstressande och jag mår riktigt gott av det! 

Vad gör du när du har en stund över på morgonen Syster Maria? (Eller någon annan som ser detta för den delen)


Nu kaffe!!! :)
Kram Lotta.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Lustigt att du skulle skriva detta just nu! Jag jobbar på att få till en morgonrutin! Jag vill få in "vakna glad", toalettbestyr, hitta kläder, äta frukost, få med matlåda och gärna några minuter meditation och träning av nåt slag. Den finns i huvudet, ska trimma logistiken så att det kan praktiseras också...

    2014-01-22 | 09:18:00

Kommentera inlägget här: