meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Måndags Pepp!

Kategori: EgoBoost


Har haft en grymt bra helg full av fart, spontanitet och mysigt sällskap! Den kan sammanfattas lite så här...




Söndagen avslutades med Milen+ i lite småduggigt höstrusk, som en liten kompensation för allt gottigt denna helgen bjudit på. Så skönt var det och jag gick och la mig i sängen igår kväll rätt nöjd med mig själv... :)

Nu kickar vi igång denna vecka! Tidigt som busen ur sängen, men hyfsat pigg... Förra veckan bokade jag in alla saker som skulle göras, helt enligt min plan (nöjd). Denna vecka ska jag börja förbereda mig så jag vet vad jag ska säga... Nästan koll nu, fullt ös, men nästan koll!

Vad händer för er idag då?
Vad händer för dig syster Maria? :)

/Lotta.

Kommentarer

  • Alice säger:

    Vilken bra quote och vad härligt att du haft en härlig helg! ^^ Hoppas du får en fin måndag!

    2014-11-17 | 07:52:30
    Bloggadress: http://lallizzlife.blogg.se
  • ♥ Sojka ♥ säger:

    Idag blir det träning och en massa planering i jobbet. Såklart lite bloggande med. ;)

    Tack för din feedback! Ja det finns ju inte någon anledning på att slösa energi på folk som tar energi eller som man egentligen inte trivs med. Vad är poängen liksom!

  • Maria Andersson säger:

    Hej syrran!
    Jag är ledig i dag, jag började med en tidig frukost, röj i köket och ett blogginlägg. Sedan får vi se..!?

    /Maria

    2014-11-17 | 10:33:57

Kommentera inlägget här: