meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Medgång och motgång.

Kategori: Allmänt

Full av lust att ta tag i det egna stökiga hemmet kom jag hem efter en helg hos syrran. Ger mig lite sovmorgon och ska in i morgonduschen innan den lediga måndagens stök kan påbörjas. Men vad nu? Inget vatten? 
 
I nuläget vet jag inte om det är trasig pump eller brunnproblem.  Det tragikomiska är att jag inte ens vet var brunnen är..? Inte under hundkojan i alla fall, något vi trott fram till nu. Har ringt massa samtal, till grannar, tidigare ägare, kommun och vattenverk. Utan framgång.
 
Fortsättning följer...
 
/Maria

Kommentarer

  • Decdia säger:

    Ojoj, jag har bara bott i hyreslägenheter. Oftast suger det, men när det kommer till strul är det skönt att bara lyfta luren...

    2014-11-10 | 19:13:04
    Bloggadress: http://decdia.blogg.se/
  • Syster Lotta säger:

    Men vilket oflyt. Kommer hem efter att ha hjälpt mig och får fullt upp direkt ! :( Håller fingrar och tår för er ! Kram

    2014-11-10 | 19:20:34

Kommentera inlägget här: