meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Vardag 22.55

Kategori: Allmänt

Syrran frågar: Syster Maria... Vad Gör du, Är du och med Vem, när du läser detta? Och vad har du för Känsla i kroppen? :)

Jag svarar:
Har landat i soffan, är trött efter ett kvällspass på jobbet, det första efter en vecka. Bredvid mig ligger katten som tokspinner och lårsasbråkar med min vänsterhand, det är lite vågat, han har rejäla labbar, klor och tänder, men beter sig som en kattunge. Jag känner mig mätt och belåten efter att ha blivit serverad en varmkorv som nattamat.

Du då syrran, vad gör du "nu"?
 
/Maria 

Kommentarer

  • My Fredblad säger:

    Haha, gud vad underbart att ni kommunicerar genom bloggen! Syns ni inte särskilt ofta i "verkligheten" eller? :)

    2014-11-03 | 23:02:49
    Bloggadress: http://fredblad.blogg.se/
  • milina.blogg.se säger:

    skönt att slappa i soffan efter jobbet!

    2014-11-04 | 02:55:30
    Bloggadress: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: