meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Känslan av att göra något för någon man bryr sig om...

Kategori: EgoBoost

Jag är lyckligt lottad... Jag har en vän som alltid ställer upp och alltid finns där för mig i stort som smått. Och tro mig, det behovet har verkligen funnits och jag vet faktiskt inte vad jag skulle gjort utan dig..? Denna helg var mitt sätt att tacka dig... Någon som aldrig gör nått bara för sig själv, utan alltid tänker på alla andra först !

Lite gott att dricka och musik att komma i stämning till på hotellrummet.

En första snabb shoppingrunda och lite lunch.

Första drinken... "Någonting gott" :) Det var den, men kan va mitt goda humör med !

Superbra show från artisterna på Golden Hits!

Har bara så kul med dig , vännen !!

En efterrätt som pussas i munnen !! (Favorit citat lånat av dig syster) :)

Något visst med hotellfrukost ! Dagen efter, dagen före...

På tåget hem efter en heldag på stan och en god middag med mor och far. Plånboken lättare, packningen tyngre, ömma fötter och glad i hjärtat !

Hotell, Golden Hits, god mat, dans och shopping ! Tack för en kanonhelg vännen !!
Kram Lotta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: