meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Jagar energi!

Kategori: Hälsa


Januari, februari och mars är tunga månader för mig. Höstdeprission existerar inte i min värld men de där sena vintermånaderna får jag kämpa mot och attakera från alla håll. Försöker att äta bra, röra på mig, göra saker jag mår bra av och umgås med människor som lyfter mig. Allt för att hålla den där ovälkomna känslan borta eller i schack. Att fokusera på det som är positivt i livet! Men nu vill jag ha vår eller i alla fall mer sol. Hela kroppen skriker efter värme... Om så bara lite mot solväggen!

/Lotta

Kommentarer

  • Biggeros säger:

    Jag håller med att Januari, Februari och Mars är värst. Hoppas nu inte då att det blir en vargavinter. Kram

    2015-01-19 | 13:43:33
    Bloggadress: http://biggeros.blogg.se/

Kommentera inlägget här: