meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Social igen!

Kategori: EgoBoost

Efter flera dagar hemma i VAB bunkern har jag nu lämnat en sjuk liten Groda till sin far över helgen. Byter ut snorig näsa, febriga tårar och näst intill obefintlig nattsömn...


...mot god mat och dryck och många trevliga människor i mysiga miljöer... Eller mysiga människor i trevliga miljöer... :)


En helg av "jag boost" i Stockholm it is! :) Söndag kväll åker jag hem igen, och då är jag fylld med ny energi, ännu mera kärlek att slösa med och kanske något litet tröstepaket åt lilla sjuklingen... Redo för att extraknäcka som en mänsklig näsduk igen. Ett kärt besvär, även om jag såklart önskar liten mår bättre snart!

Kram Lotta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: