meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

75 minuter egentid!

Kategori: Vardagslyx

Jag har inte besökt frisör på ett halvår och har heller inte vetat riktigt hur jag vill ha det. Det ska vara långt och lättskött, inte kräva styling eller täta besök för klippning. Därför har det gått så här långt sen sist.
 
När jag frågade runt så fick jag tips om Naturligtvis Samuelsson, och därför gav jag mig råd att boka en tid hos henne i morse. Så nu har jag fått håret borstat och tvättat i lera och hårbotten maserad. Sist fick jag håret tillklippt i en enkel frisyr för långt hår! Bild tänker jag inte bjuda på än eftersom det inte är någon styling på det som gör känslan rättvisa.
 
Dessutom fick jag recept på en femveckorskur för just min trötta hårstatus: olivoljeinpackning en gång i veckan! Prinsesshår lagom till sommaren, alltså!
 
Lotta, jag har köpt lerkakor, du måste prova! 
 
/Maria

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Lerkakor... :) Nu hamnar småbarnsmamman i sandlådan en lerig dag! Men du menar till håret va? Provar gärna, det behöver all kärlek det kan få!

    2013-05-17 | 07:45:55

Kommentera inlägget här: