meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Jul i Göteborg!

Kategori: EgoBoost



Eller nej inte jul än, men det årliga besöket på julmarknaden med syster Maria! Vi bestämde att vi skulle skriva ett varsitt inlägg på tåget hem... Erkänner, gjorde inte jag uppenbarligen ;) Hamnade baklänges och då kan jag inte göra så mycket utan att må illa. Och efter att ha läst ditt utförliga inlägg Maria så nöjer jag mig med att beskriva mina känslor inför helgen...


Jag behöver dig syster, så är det bara. Vi bor långt ifrån varandra, men du finns alltid där på något sätt. Du är trygg och bevisar att allting går... Det kan ta tid och vara jobbigt, men det går! Idag känner jag mig så otroligt mycket starkare än för bara nåt halvår sedan och du är en stor del i det. Dessa små minisemestrar vi lyxar till det med ibland är en boost i energi och kärlek och jag ser redan fram mot nästa... Vad det nu blir!?!


Kram Lotta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: