meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Happy Halloween!

Kategori: Vardagslyx

Vänner är guld värda och en del ännu lite mer än andra! För nån vecka sedan när jag fick rusa hem från jobbet och hämta hem liten trött sjukling från förskolan fanns du där för mig som stöd. Du släppte det du hade för händerna och handlade lite tröstis piggelin åt lilla sjuklingen och dessutom en uppiggande Halloween present åt den slitna mamman!


I helgen bjöd du och din familj oss på kakbak och Lucas bakade stolt massor av härliga döskallekakor!


...Och igår när det körde ihop sig totalt med hämtning på förskolan, släppte du än en gång det du hade för händerna och ställde upp. Lungt kunde jag stänga på mitt jobb med vetskap om att Lucas hade det mysigt hemma med dig! Jag kom hem till tända ljus och en lycklig liten kille. Guld värt!!!

Varje gång jag tänder den svarta lilla dödskallelyktan tänker jag på dig! Vad skulle jag göra utan dig Linda?!?

Kram/ Lotta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: