meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Olika leveranstid...

Kategori: Allmänt

"Be så ska du få" är ett sätt att lita på att allt ordnar sig efter hur man fokuserar sina tankar på hur man vill ha det. Man förutsätter liksom att det kommer bli så, varför skulle det inte? 
 
Jag känner att jag just nu är inne i en period att fånga upp leveranserna av vad jag bett om. Jag har fått en trygg, fast heltidstjänst, jag har kommit in på kvartsfartskursen på universitetet, vädret har varit så underbart vackert att resor, mc-turer, promenader och skogsvistelserna blir oförglömliga, jag har samlat på kul hantverksidéer jag börjar veta vad jag kan göra av och som grädde på moset - snart får vi nycklarna till nya huset!
 
Allt detta är önskat vid olika tider... Och denna höst kommer leveransen! Nu är det bara att börja jonglera med allt tills jag vet hur det blir. Men jag är tacksam! Och rekommenderar "Be så ska du få"-tänket!
 
/Maria

Kommentarer


Kommentera inlägget här: