meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Kalas Lowa 5år!

Kategori: Familj

 
Alla anledningar att fira är bra anledningar enligt mig! Idag firar vi min underbara guddotter och Grodans kusin Lowa som fyller 5år. Var tar tiden vägen..? Känner mig verkligt lyckligt lottad som har henne och hennes härliga familj i mitt liv, och hon är Grodans stora Idol! 
 

Familjen är mycket viktig för mig och dit räknar jag både blod å vatten (släkt och nära vänner)! :) Tackar för ett mysigt och galet vilt kalas som det blir när många förväntansfulla barn träffas tillsammans med mängder av sötsaker... :) Grodan, han somnade efter sissodär 2.5 minuter i soffan... Ingen skräll, slitsamt att skratta så mycket! Följer nog efter snart...
 
/Lotta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: