meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Vänner, en boost av energi!

Kategori: EgoBoost

Ligger i sängen och väntar på att Hamilton filmen ska börja. Har haft en superbra helg och känner mig så tacksam för de vänner jag har i mitt liv. Efter en lång och rätt slitig vecka var det helt perfekt att bli bjuden till en vän på middag! Det slutade med både glögg, vin, småprat och massa skratt till långt in på natten.


Dagen efter var det lucia och jag hade Lucas ett par timmar medan N jobbade. Lite häng i idrottshallen, luciakonsert i kyrkan och ännu en kväll i en god väns sällskap och lite gott att äta å dricka. Så skönt att skratta och flamsa loss lite ibland! :)


Dagen idag har av förklarliga skäl varit rätt seg... Enda vettiga är nog att jag äntligen fått in studsmattan för vintern, något som stressat mig ett tag nu. 

En mycket bra helg som sagt, nästa lördag far jag och Lucas till de småländska skogarna för julfirande med familjen.

/Lotta


Kommentarer

  • yasmine mamma till dennis säger:

    åh så mysigt med middag.
    själv får man alltid laga allt själv hehe.
    nu ska jag mysa i soffan en stund innan det är tid för sängen
    kraam

    2014-12-14 | 21:42:49
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se
  • ExklusivaMoi säger:

    hohooo... de djupa skogarna i småland!! Ska jag med dra iväg ner till om snart ynka 3 dagar <33 GUUU´A va dää kommer bli nice... få träffa de nära å kära *längtar*
    TREVLIG VECKA, sköt om dig =)

    2014-12-15 | 19:55:58
    Bloggadress: http://exklusivamoi.blogg.se/
  • Cissi säger:

    Trevligt :)

    Vad tyckte ni om årets glögg?
    Det blev ingen ny favorit för mig, för sliskig&söt att jag gcik och köpte en "vanlig" ;P

    2014-12-16 | 15:52:11
    Bloggadress: http://cissileandersson.blogg.se/
  • Amanda Jona [SPONTAN] säger:

    Härligt att du hade en bra helg :)

    2014-12-16 | 19:28:32
    Bloggadress: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här: