meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Boostat energi med gott vin och gott sällskap.

Kategori: Högtider

Lördagkväll och Grodan är hos sin far. Det är dessutom Alla Helgons Dag, en dag när tankarna snurrar lite extra i mitt huvud och jag känner mig lite extra sårbar. Därför var det så härligt att få lite besök av Mr O på förmiddagen, en person jag saknat mycket. Ett par timmar med en kaffekopp i handen och mycket prat va precis vad jag behövde ! 

Ruggig höstdag , men på kvällen hoppade jag upp på stålhästen och susade till en kompis, där var barnen nattade och det bjöds på ett glas vin... Helt ärligt kanske två... :) Små åt lite ost och kex och småpratade och skrattade till över midnatt. Då stålhästen tog mig hem igen igenom regnet. 



Ibland är vänner lite extra viktiga och ensamheten lite extra tuff. Att inte bara lägga sig och försöka sova bort känslan utan faktiskt ta tag i mig, göra nåt och ha roligt... Det jobbar jag med just nu i livet. Så det här var en lyckad kväll på så många sätt !!

Go'morron /Lotta 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: