meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Energibrist

Kategori: Allmänt

Nu är det lite brist på energi här hemma.... Brukar visualisera det för den jag tycker ska förstå mig genom att beskriva mig som en gubbe i theSims-spelet. En som blir omöjlig att styra och bara bryter ihop när energistapeln är i botten bara för att den som sitter vid spakarna har byggt värsta festlokalen och struntat i sovrum.

En av mina värsta nätter i veckan ses nedan, vet inte varför jag inte kom till ro. Det blev ingen direkt sjuka av det, även om jag kände mig febrig. Som tur var jobbade jag kväll och kunde sova i fatt på morgonen!

Och i dag lyser solen! Ta vara på den! Själv kör jag andra av tre helgkvällspass på raken, 13-22. Undrar hur jag tänkte där?!



/Maria 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: