meningsfylleri.blogg.se

Två systrars tankar om livet... Så långt ifrån varandra, men ändå så nära!

Bra tips syster !

Kategori: Hälsa

Kan komma på två liknande vanor som till slut sätter sig i ryggmärgen... När jag körde min deatox hade jag mycket svårt att få i mig tillräckligt vatten... Eller det va då jag märkte det ! Däremot så sprang jag och kissade ofta :) Så min taktik blev att ställa ett glas på handfatet, och efter jag tvättat mina händer drack jag ett glas. Det gör jag fortfarande !

En annan sak är att all dötid som jag spenderat vid micron passandes på välling, barnmat osv , blivit en liten "micro" träningsstund. 30 sek jägarvila, en minut planka eller så många armhävningar jag hinner innan det piper klart.

Många bäckar små... :)


Kram Lotta

Kommentarer

  • Maria säger:

    Fast... Jag tycker det är en behagligare vana med "micropauser" än microstyrka!

    2014-10-24 | 13:16:11

Kommentera inlägget här: